loading...
وبلاگ عاشقان واقعی
ittiroga بازدید : 20 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

برایـِـ بعضیــ از دردها نهـ میتوانـــ گریهـ کـــــرد...

 


نهـ میتوانــ فریــــــــــــاد زد...

 


برایـِـ بعضیــ از دردهـــا

 


فقط میتوانـــ نگاهـ کـــرد و بیـ صـــــــدا شِکستـــ...

 

 

 

 

 

 

زمانی میرسد که انسان دست به خودکشی میزند!

 

نه اینکه تیغ رابردارد و رگش رابزند !!!

 

نه.........

 

قیداحساسش رامیزند....

نمیدونی چقدر لذت بخشه که از تو می نویسم

شاید کسی درک نکنه اما حسی که من دارم رو نمیشه وصف کرد

باز هم برای تو می نویسم که امید دیدار نگاهت منو زنده نگه می داره

تویی که شهد شیرین عشــــــــق رو بر لبانم نوشاندی

تا بار دیگر زندگی رو از سر بگیرم

مهتاب بدون نور چشمهای تو خاموشه

تو میتابی دل خسته ام رو بی تاب تر میکنی

مثل بارون بر تن تشنه ام می باری و سیرابم می کنی

این همه شور و هیجان رو مدیون صدای مهربون توام

تمام فصلها با وجود پاک تو زیبا و شیرینه و بی تو زیباترین ها

و تمام لحظاتم سرد و غمگینه

بمون تا برای همیشه با تو عاشق بمونم

با من بمان که هرم نفس هایت گرمی سرای من است

و گرمی دستانت آرامش بخش رویا های من

میلاد تو شادی بخش هستی من است

وجود تو بهانه سر مستی من

بهترینم با من بمان

بمان و فراموشم نکن

 

 

 

تقدیم به کسی که حاضرم  همه هستی ام را به او ببخشم

 

 


برچسب‌ها:
+ تاريخ ۱۳٩۱/٦/۱۳ ساعت ۸:۱٢ ‎ب.ظ نويسنده دختـرکــ ♥ تنهـــا (نازنین) (130) قطره های باران
 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 200
  • بازدید کلی : 1,242
  • کدهای اختصاصی
    عاشقانه
    فروشگاه عاشقانه

    سایت عاشقانه 98 لاو

    98love